Socio-economic Status & Self Esteem Levels Of Ug Students (2013. 72 S. 220 mm)

個数:

Socio-economic Status & Self Esteem Levels Of Ug Students (2013. 72 S. 220 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 72 p.
  • 商品コード 9783659272158

Description


(Text)
Quality in higher education is subjected to several constraints and obviously quality is not free .Few among the several variables influencing quality in higher education are listed below. 1. Societal variables. 2. Economic variables. 3. Political variables. 4. Psychological variables. The socio cultural, socio psychological, socio economical and socio political factors acts as catalyst agents in establishing the practical reality of education and assuring quality in empowering youth and their active participation in the process of National Integration and Development. The minor research project partially addresses the impact of few intervening and interactive variables of "Quality in Higher in Education."The focus is given to socio- psychological and socio economical variables in terms of measuring socio economic status and self esteem levels of under graduate students of University of Mysore. Concept of the research is multidimensional and the material is drawn from various disciplines, such as psychology, Human behavior, and cognitive behavioral concepts. The concept of self esteem is basically derived from the contributions of clinical psychology.

最近チェックした商品