The Business Plan : How to Win Your Investors' Confidence

個数:

The Business Plan : How to Win Your Investors' Confidence

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 193 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783642064869
  • DDC分類 658

Full Description

In starting a new enterprise one must be able to both plan and realize their initial goal. This book provides the budding entrepreneur with the essentials needed to draw-up and execute a successful business plan. The implementation of the many methods presented in this title have been exercised for years both in practice and in real-world, management consulting situations. By laying out a straightforward blueprint for the reader, this title's pragmatic emphasis and autodidactic approach allows for easy absorption of the necessary skills and tools required for the planning and development of a new business venture. Each section of the book closes with a set of key questions thusly providing a roadmap for building a successful business' from the planning stage to successful marketing to finding investors. It is with this book's method that the reader is able to weigh the real risks associated with business formation.

Contents

Necessity of planning.- Business plan project.- Executive summary.- Business idea and strategic goals.- Management team and organization.- Products and services.- Market and competition.- Marketing and sales.- Research and development.- Production.- Procurement and logistics.- Finance.- The way to the investor.

最近チェックした商品