Advantages and challenges of teaching CLIL : A study of the implementation of CLIL in Lower Austria (2014. 160 S. 220 mm)

個数:

Advantages and challenges of teaching CLIL : A study of the implementation of CLIL in Lower Austria (2014. 160 S. 220 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 160 p.
  • 商品コード 9783639724974

Description


(Text)
Since 2002 the European Commission has required every European citizen speaks at least two languages in addition to their native tongue. In order to fulfil this stipulation it is recommended to accustom students from a very early stage on with foreign languages. Teaching CLIL (Content and Language Integrated Learning) in primary schools is an appropriate strategy recommended by experts of the European Commission to provide pupils with the necessary basics and competences for a bilingual/multilingual education. This study gives an insight into CLIL-practice in everyday primary school-life in Lower Austria. It investigates the extent to which this educational method is used and describes the greatest advantages and possible challenges instructors face implementing it. Furthermore, it shows correlations between specific CLIL-features and offers figures that suggest the future development of CLIL and its application in Austria.
(Author portrait)
Marzi, EddaMag. iur. Edda Marzi, BEd.Study of law at the University of Vienna, qualified primary teacher. Currently lecturer for school law at the Pädagogische Hochschule Niederösterreich and English teacher at the Praxisvolksschule Baden.

最近チェックした商品