Marketing Adventure Travel : Destination South-America (2009. 72 S.)

個数:

Marketing Adventure Travel : Destination South-America (2009. 72 S.)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 72 p.
  • 商品コード 9783639214826

Description


(Text)
Adventure tourism is a rapidly growing sector in the industry, yet it is uncommon to see special marketing methods implemented into this division within travel businesses. However, the transforming adventure travel market is calling for adapted marketing activities. This book analyzes two young adventure travel companies, and their current marketing applications alongside with today's marketing theories. The theoretical section of this book has three parts: the market environment in tourism, consumers in that environment, and the marketing applications. With the theoretical knowledge of how marketing is generally done, this book carries on to evaluate how real companies apply these known marketing concepts. The empirical part introduces information collected from the participating companies, two different travel agencies. In the conclusions and recommendations chapter the positive and negative findings of the research are described.

最近チェックした商品