Quality of Life in Cross-Modal Perspectives of Inclusive Education (Spectrum Slovakia 38) (2022. 194 S. 34 Abb. 229 mm)

個数:

Quality of Life in Cross-Modal Perspectives of Inclusive Education (Spectrum Slovakia 38) (2022. 194 S. 34 Abb. 229 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 194 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783631774397

Full Description

The problems of people with disabilities are determined by the dynamics of interactions between them and the social environment in which they live. Therefore, the bio-psycho-socio-spiritual model of health is linked to the civilian model, accentuating the active participation in the social life of a particular community. The convergence of these models is present in the transdisciplinary content of the publication, which examines the quality of life of pupils in inclusive education in the Central European region. The authors identified specific limits and possibilities of the educational environment and its impact on the quality of life of children with disabilities. They explained the evidence-based practice and enhanced the competency-based approach to the persons involved in education, their relatives and multidisciplinary school teams.

Contents

Quality of life - Social-motor-emotional-linguistic-cognitive component of development - Sensory impairment - Mental health - Social skills - Inclusive education - Non-formal and formal education - Legal adjustment of the right to inclusive education in Germany - Bavaria, Hungary, Poland, Czech and Slovakia

最近チェックした商品