Developing and Assessing Academic and Professional Writing Skills (Forum Angewandte Linguistik - F.A.L. .56) (2016. 205 S. 210 mm)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Developing and Assessing Academic and Professional Writing Skills (Forum Angewandte Linguistik - F.A.L. .56) (2016. 205 S. 210 mm)

  • ウェブストア価格 ¥15,923(本体¥14,476)
  • PETER LANG(2016発売)
  • 外貨定価 EUR 60.85
  • クリスマスポイント2倍キャンペーン(~12/25)
  • ポイント 288pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • ウェブストア価格 ¥14,715(本体¥13,378)
  • PETER LANG(2016発売)
  • 外貨定価 US$ 67.00
  • クリスマスポイント2倍キャンペーン(~12/25)
  • ポイント 266pt
  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 205 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783631673621

Full Description

Academic literacy used to be considered a complex set of skills that develop automatically as a by-product of academic socialization. Since the Bologna Reform with its shorter degree programmes, however, it has been realized that these skills need to be fostered actively. Simultaneously, writing skills development at all levels of education has been faced with the challenge of increasingly multilingual and multicultural groups of pupils and students. This book addresses the questions of how both academic and professional writing skills can be fostered under these conditions and how the development of writing skills can be measured.

Contents

Contents: Christine S. Sing: Writing for specific purposes: Developing business students' ability to «technicalize» - Hans Malmström/Diane Pecorari/Magnus Gustafsson: Coverage and development of academic vocabulary in assessment texts in English Medium Instruction - Liana Konstantinidou/Joachim Hoefele/Otto Kruse: Assessing writing in vocational education and training schools: Results from an intervention study - Susanne Göpferich/Imke Neumann: Writing competence profiles as an assessment grid? - Students' L1 and L2 writing competences and their development after one semester of instruction - Sandra Ballweg: Portfolios as a means of developing and assessing writing skills - Sabine Dengscherz/Melanie Steindl: «Prepare an outline first and then just write spontaneously» - An analysis of students' writing strategies and their attitudes towards professional writing.

最近チェックした商品