Experimental Research on Teaching and Learning (Schule - Wissenschaft - Politik .9) (Neuausg. 1994. 372 S. 210 mm)

個数:

Experimental Research on Teaching and Learning (Schule - Wissenschaft - Politik .9) (Neuausg. 1994. 372 S. 210 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版
  • 商品コード 9783631463796

Full Description


For some time now, some researchers in the field of the human sciences have taken to dissenting from the purely empirical, quantitative position. Since reality is no unidimensional phenomenon - the main argument of some researchers - it does not make sense to rely strictly on quantitative methods. This other school advocates combinding quantitative and qualitative methods. But, warning from the aspect of methodology: it must be emphasized that reliability of the data is crucial. Only if data gained by qualitative methods are sufficiently reliable the combination of qualitative and quantitative methods can be recommended. This fundamental attitude toward applying quantitative in combination with qualitative methods is not only characteristic of this volume, it served as the decisive criterion for the selection of the contributions included.

Contents

ContentsTheory and Practice - Investigations on the Effectiveness of Specific Teaching Methods - Aspects of Behavior in the Teaching Process - Learning as a Function of Dynamic Group Processes - Perspectives for Further Research.

最近チェックした商品