Authentisch verkaufen : Von der schlichten Kopie zum brillanten Original (2008. 224 S. 21,5 cm)

個数:

Authentisch verkaufen : Von der schlichten Kopie zum brillanten Original (2008. 224 S. 21,5 cm)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版
  • 商品コード 9783527503551

Full Description

There are many sellers who are very successful although they ignore the rules of sales rhetoric. What makes them so successful? They persuade using originality and credibility - they are authentic. We are all born with this it is lost by way of many influences in life. When sellers manage to regain their authenticity they become more successful. The individual core of their personality then comes to the fore.
Here, Hans Vialon and Goran Hajek teach sellers how this works. The authors also show what characterizes authenticity and why it is indispensable in winning the customer's trust. In so doing, they pass on deep psychological knowledge helping them to find their inner bottlenecks to sales success and so gradually overcome them. This is aided by checklists and exercises.

Contents

1 Worum geht es? 2 Was ist Authentizität?

3 Wie wirkt Authentizität in der Kommunikation mit dem Kunden?

4 Was hemmt mich? Erfolgsverhinderungsprogramme.

5 Vom maskenhaften zum authentischen Verkäufer.

6 Wie setze ich das um? Vom guten Vorsatz zur guten Tat.

7 Wahrnehmung des Kunden und authentischer Kundenkontakt.

8 Zusammenfassung.

9 Ausblick.

Anhang.

Anmerkungen.

Stichwortverzeichnis.

最近チェックした商品