Wissen wir, was wir tun? : Beraterisches Handeln in Supervision und Coaching (Interdisziplinäre Beratungsforschung 3) (2010. 237 S. mit 6 Abb. und 5 Tab. 205 mm)

個数:

Wissen wir, was wir tun? : Beraterisches Handeln in Supervision und Coaching (Interdisziplinäre Beratungsforschung 3) (2010. 237 S. mit 6 Abb. und 5 Tab. 205 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783525402344

Full Description

Do we know what we do when we advise? - This is the fearful, irritating and subversive question that supervisors and coaches tend to ask themselves secretly and sometimes only admit to each other. It reflects the opposite side in the consulting offers, which are otherwise characterized by competence staging and which they normally address to customers and clients. However, it is a deeply consultative, and therefore self-explanatory question, because the practical work of consultants, which generally sees itself as reflexive, contains a wealth of the unconscious, the unknown, the unidentifiable or difficult to name, or the unrecognized. This clearly focuses on doing itself and not the effects of advice, because thinking in processes differs radically from thinking about achieving or even forcing effects. The contributions in this volume attempt to formulate questions theoretically: about the types of knowledge / non- Knowledge in consulting practice, according to the limitations and limitations of autonomy and rationality in consulting, according to the limits of understanding between consultants and clients / clients, and what we know (can) about reflexivity at all. The unsaid, only suspected or hidden, which is what makes counseling successful and sometimes blocks it, must of course not only be named theoretically, but also reconstructed empirically, for example via video interaction analyzes or self-confrontation interviews.

最近チェックした商品