Emotional Banking : Fixing Culture, Leveraging FinTech, and Transforming Retail Banks into Brands (1st ed. 2018. 2018. ix, 159 S. IX, 159 p. 6 illus. 235 mm)

個数:
電子版価格
¥6,754
  • 電子版あり

Emotional Banking : Fixing Culture, Leveraging FinTech, and Transforming Retail Banks into Brands (1st ed. 2018. 2018. ix, 159 S. IX, 159 p. 6 illus. 235 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783319756523

Full Description

Banking is under threat. Despite access to fast-paced technology known as FinTech, an antiquated business model and internal organizational paralysis do not allow for the creation of a truly beloved brand and are stifling change. To survive and thrive when their competition is catching up, banks must understand the principles behind Emotional Banking—a cultural change concept that brings the consumer to the center of rethinking banking products and delivery.

This book starts with a history of the space then moves into an overview of what FinTech is. After discussing the state of banking today including stories from the biggest names in the industry, the concept of Emotional Banking and Brand are introduced as an answer to the problems outlined above. It concludes with examples of best practices and a hands-on approach on how to change the inertia, become a brand and make customers fall in love with their bank.

Some of the questions this book tackles include:



·         Why don't banks "care"?

·         How many banks will survive?

·         What is FinTech and why does it matter?

·         Can Banks become beloved brands and find their way to the consumer's heart?

·         Why is there a disconnect between what we say and what we do in the industry?

·         Is inertia in banking a result of broken internal culture?

·         Which big brand or challenger will be at the top in 5 years?

Contents

Chapter 1: Banks Today: The Relationship between Financial Services and Technology.- Chapter 2: FinTech: Trends, Players, Challengers, and Bubbles.- Chapter 3: Products vs. Money Moments.- Chapter 4: Let's Get Real: Anecdotes from FinTech Titans Experiencing Banking Products.- Chapter 5: What is Emotional Banking?.- Chapter 6: EX: Perspective on Modern Digital Banking.- Chapter 7: Banks and Brands.- Chapter 8: Changing Culture to Build a Brand.- Chapter 9: The "Build a Voice" Program.- Chapter 10: Everyone's a Designer.- Chapter 11: The Intrapreneur Warrior's Guide.- Chapter 12: The "Keep it Real" Program.- Chapter 13: Conclusion.

最近チェックした商品