Assessment in Mathematics Education : Large-Scale Assessment and Classroom Assessment (ICME-13 Topical Surveys) (1st ed. 2016. 2016. ix, 38 S. IX, 38 p. 1 illus. 235 mm)

個数:

Assessment in Mathematics Education : Large-Scale Assessment and Classroom Assessment (ICME-13 Topical Surveys) (1st ed. 2016. 2016. ix, 38 S. IX, 38 p. 1 illus. 235 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 言語 ENG,ENG
  • 商品コード 9783319323930

Full Description

This book provides an overview of
current research on a variety of topics related to both large-scale and
classroom assessment. First, the purposes, traditions and principles of
assessment are considered, with particular attention to those common to all levels
of assessment and those more connected with either classroom or large-scale
assessment. Assessment design based on sound assessment principles is discussed,
differentiating between large-scale and classroom assessment, but also
examining how the design principles overlap. The focus then shifts to classroom
assessment and provides specific examples of assessment strategies, before
examining the impact of large-scale assessment on curriculum, policy, instruction,
and classroom assessment. The book concludes by discussing the challenges that
teachers currently face, as well as ways to support them.

The book offers a common language
for researchers in assessment, as well as a primer for those interested in
understanding current work in the area of assessment. In summary, it
provides the opportunity to discuss large-scale and classroom assessment by
addressing the following main themes:

·Purposes, Traditions and Principles of Assessment

·Design of Assessment Tasks

·Classroom Assessment in Action

·Interactions of Large-Scale and Classroom Assessment

·Enhancing Sound Assessment Knowledge and Practices

It also suggests areas for future
research in assessment in mathematics education. 

Contents

Main Topics You Can Find in this "ICME-13 Topical Survey".- Introduction.- Survey on the State-of-the-art.- Summary and Looking Ahead.

最近チェックした商品