Das verirrte Kunstwerk : Bedeutung, Funktion und Manipulation von "Bilderfahrzeugen" in der Diaspora (Studien aus dem Warburg-Haus 20) (2019. XI, 339 S. 177 b/w ill. 240 mm)

個数:

Das verirrte Kunstwerk : Bedeutung, Funktion und Manipulation von "Bilderfahrzeugen" in der Diaspora (Studien aus dem Warburg-Haus 20) (2019. XI, 339 S. 177 b/w ill. 240 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版
  • 商品コード 9783110544633

Full Description

From time immemorial, works of art have been moved in space and time to locations that are significantly different from the places they are thought to originate from. But how do such translocations come about? What are the consequences for the appearance, semantics, and function of the artefacts? And how are they categorized or manipulated by contemporaries and researchers?

These questions are addressed by the publication's contributions which, in particular, analyze the ideological and power-political dimensions of such migrations. The case studies cover stolen god statues in antiquity through to borrowed motifs in the early modern age, misunderstood works of supposedly "primitive" art through to "rescued" architecture fragments at the present time.

最近チェックした商品