This Is My Story : Biographical and Autobiographical Narratives in English Language Teaching (1. Auflage. 2024. 200 S. 225.00 mm)

個数:

This Is My Story : Biographical and Autobiographical Narratives in English Language Teaching (1. Auflage. 2024. 200 S. 225.00 mm)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783035526462

Description


(Short description)

(Text)
Dieses E-Book enthält komplexe Grafiken und Tabellen, welche nur auf E-Readern gut lesbar sind, auf denen sich Bilder vergrössern lassen.(Auto-)biographical storytelling is the ideal vehicle for English Language Teaching (ELT) because learners identify with individuals across cultures and media formats. Stories support language learning in a sustainable manner and contribute to intercultural understanding and cognitive development. This essay collection homes in on the intricacies and affordances of storytelling in ELT and encourages teachers and learners to engage with life stories across various forms of modal representations.
(Author portrait)

Michael C. Prusse is Professor of English language teacher education at the Zurich University of Teacher Education, where he heads the Department of Master Programmes in Subject-Specific Education. His research focuses on language in professional contexts, pedagogical content knowledge, and on teaching literature in the ELT classroom. He has a particular interest in children's and young adult narratives in various media formats.

Nikola Mayer is a professor for Teaching English as a Foreign Language (secondary level) at the University of Education Zurich / Switzerland. She has worked at several institutions focusing both on primary and secondary EFL education. Her present research interests lie in the field of reading graphic novels, enhancing visual literacy, multimodal literacy and multiliteracies; embedding young adult literature in the EFL classroom and on implementing reflective elements into EFL teacher education.

最近チェックした商品