Empirical studies in multilingualism : Analysing Contexts and Outcomes (2019. 296 S. 51 Abb. 210 mm)

個数:

Empirical studies in multilingualism : Analysing Contexts and Outcomes (2019. 296 S. 51 Abb. 210 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 296 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783034335201

Full Description

Multilingualism is a broad term that alludes to the use of several languages (not necessarily proficiently) via the mutual interaction of languages in the mind of the user or with others. Thus, it does not only target language use, but how prior linguistic and cultural experience of such users contributes to determining their communicative competence. Interest in multilingualism is growing fast in research, education, and policy. This volume addresses current research in multilingualism from such diverse education contexts as Spain, Costa Rica, Mexico or Japan in order to provide an insight into the variety and diversity of research problems in the field. Acknowledging that research questions are to still further face the challenges posed by different contexts of practice in primary, secondary and tertiary levels, this collection is divided into ten chapters that approach the selected issues from different empirical perspectives, bringing together research in relevant contextual levels and emphases such as language, content and skills acquisition, learning and teaching effectiveness, policy supervision and motivational factors.

最近チェックした商品