Teacher Power in the Digital Age : The Fight for the Soul of American Public Education in the Early 21st Century (Social Movements and Transformation) (2025. xi, 160 S. XI, 160 p. 19 illus., 17 illus. in color. 210 mm)

個数:

Teacher Power in the Digital Age : The Fight for the Soul of American Public Education in the Early 21st Century (Social Movements and Transformation) (2025. xi, 160 S. XI, 160 p. 19 illus., 17 illus. in color. 210 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 100 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783031871900

Full Description

This book is an examination of the confluence of social, political, and communicative forces animating the teachers' uprising of the last decade: beginning with the accession of a militant slate to the Chicago Teachers Union (CTU) in 2011 and continuing with myriad strikes, walkouts and other protest actions taken throughout the country since then. During this time, thousands of teachers have participated in protest actions in dozens of states and jurisdictions throughout the country, thus ending a lengthy period of relative dormancy on the part of teachers' unions as a political organizing force. This movement is situated amongst the other digitally-enabled "movements of the squares" that have occurred in recent years, including the Occupy movement and the Arab Spring, which all emerge out of the ongoing crisis of neoliberal capitalism, though this book argues that the teachers' movement has been central to this wave of contestation due its institutional grounding. This book will be of interest to readers with a background in Political Sociology, Education Policy, Political Communication and related fields.

Contents

Introduction.- Teachers in the Streets.- Teachers in the History of Neoliberalism.- Teachers in the Broader Struggles over Class and Gender.- Teachers in the Circuits of Communication.- Teachers in the Digital Vortex.- Teachers in the Dominant News Discourses.- Conclusion: Ideology and Agency in Education.

最近チェックした商品