Immigration, Identity, and Inclusion in the Lives of Faculty of Color : Stories of Hope and Perseverance in Higher Education

個数:

Immigration, Identity, and Inclusion in the Lives of Faculty of Color : Stories of Hope and Perseverance in Higher Education

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 189 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783031870385

Full Description

This book draws from social, psychosocial, and psychological perspectives to highlight the fatigue experienced by immigrant faculty of color in institutions of higher learning. In addition to a brief history of migration to the United States of America and a synopsis of the historical contexts of race relations, contributors share autoethnographic narratives of resistance and hope, as well as findings from qualitative and mixed-methods studies showcasing the inner voices, resilience, determination, and courage of immigrant faculty of color. The book illuminates multiple aspects which shape the identities and experiences of immigrant faculty of color as they navigate the academy. This book is a resource for faculty, administrators, and international doctoral students of color who aspire to become faculty in higher education.

Contents

Chapter 1: Historical Context of Immigration to the United States.- Chapter 2: Exploring the Historical Contexts of Race Relations in the United States.- Chapter 3: Chicanx Faculty and Students Navigating Whitestream Institutions through Reciprocal Authentic Care.- Chapter 4: An Autoethnography of a Chinese International Woman in U.S. Higher Education.- Chapter 5: Navigating the Journey: An Autoethnographic Exploration of a Female Immigrant Faculty of Color in Higher Education.- Chapter 6: Resilience, Tenacity, and Determination: Immigrant Faculty of Color Chasing the American Dream.- Chapter 7: The Inner World of the Immigrant Faculty of Color.- Chapter 8: Navigating Academia as Immigrant Faculty of Color: Concluding Thoughts.

最近チェックした商品