Online Hate on Social Media (2024)

個数:

Online Hate on Social Media (2024)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 107 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783031618185
  • DDC分類 302.231

Full Description

The book empirically investigates various tactics, approaches, and digital communities that play a role in the propagation of online hate on social media. I use a mixed method approach involving manual and automated analysis of social media data mostly taken from Twitter, Instagram, and Telegram. Though no book can be comprehensive enough, this manuscript offers the reader a modest understanding of the important aspects that negatively impact certain communities such as racialized groups and women. The quality of online hate becomes notably different at the intersection of these identities, especially when taking into account religion, ethnicity, gender, and race.

Contents

Chapter 1: Introduction.- Chapter 2: The Far-Right Online Communities and the Dissemination of Hate.- Chapter 3: How Hashtags and Emojis Communicate Hate About Religions.- Chapter 4: Social Media Hate Against Female Journalists.- Chapter 5: Conclusion.

最近チェックした商品