Technical and Vocational Teaching in South Africa : Practice, Pedagogy and Digitalisation (Palgrave Studies in Technical and Vocational Education and Training) (2024)

個数:

Technical and Vocational Teaching in South Africa : Practice, Pedagogy and Digitalisation (Palgrave Studies in Technical and Vocational Education and Training) (2024)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 316 p.
  • 商品コード 9783031582059

Full Description

This book unpacks the notion of pedagogy in South African technical and vocational education and training (TVET), enhancing the importance of the psychological dimension of learning. The book is premised on the idea that as stories of actual, grounded teaching and learning practices emerge from South African colleges, a coherent picture of pedagogy can be established. With chapters by practising TVET educators writing about their own work, the volume seeks to reconceptualise vocational teaching and learning processes with diversity and inclusivity in mind. The book will be of interest to students and scholars of TVET and education in South Africa, as well as South African college practitioners and policymakers.

Contents

Chapter 1: Technical and vocational education and training in South Africa: A perspective.- Chapter 2: Disruptive Innovation and future of TVET.- Chapter 3: Digital Innovations.- Chapter 4: Characterisation of a TVET College lecturer.- Chapter 5: Management competencies in TVET colleges.- Chapter 6: RPL Promoting Educator Development.- Chapter 7: Lecturer work integrated learning.- Chapter 8: Work-Integrated Learning TVET.- Chapter 9: Learning theories in TVET pedagogy.- Chapter 10: Humanising Vocational Pedagogy.- Chapter 11: Establishing CoPs.- Chapter 12: Using digital technologies in TVET.- Chapter 13: Critical Subjects & Student Performance.- Chapter 14: Practical Activities in Technology Education teacher training - the Covid 19 dilemma.

最近チェックした商品