Self-Studies of Teacher Education Practice Online : Theorizing the Emotional Work in Times of Crisis (Self-study of Teaching and Teacher Education Practices)

個数:

Self-Studies of Teacher Education Practice Online : Theorizing the Emotional Work in Times of Crisis (Self-study of Teaching and Teacher Education Practices)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 147 p.
  • 商品コード 9783031580963

Full Description

This edited volume explores the emotional work of being an online teacher educator. The chapter authors discuss the intense work involved in planning, teaching, and navigating intuitional contexts in order to build a relationship between online teaching and the Self-Study of Teacher Educator Practice (S-STEP) methodology. Additionally, the authors of the chapters in the book used the S-STEP methodology to move their practices and their teacher-educator identities beyond emergency/crisis uses of online teaching common during campus building closures.

Each chapter offers different ways that S-STEP methodology can be used to sustain oneself as an online teacher educator. Although there are specific strategies and practices, this is not a 'how-to' book for online teacher educating—it is an exploration of online teachers and groups of online teachers supporting themselves and each other by studying and learning from their practices.

Contents

Part 1.- Chapter 1. Introduction to Crisis Online Teaching (Juanjo Mena).- Chapter 2. The Emotional Work of Prolonged Crisis Online Teaching (Erin Feinauer Whiting).- Chapter. 3 S-STEP Methodology and its Applicability to Study Online (Ramona Maile Cutri & Juanjo Mena).- Chapter. 4 Design-Based Research and S-STEP Methodology—Similarities and Possibilities (Erin Feinauer Whiting & Ramona Maile Cutri).- Part 2. Stories of Practice During a Pandemic and Beyond.- Chapter 5. Author TBD.- Chapter 6. Author TBD.- Chapter 7. Author TBD.- Chapter 8. Author TBD.- Chapter 9. Author TBD.- Part 3  Practical and Theoretical Implications for Online Learning.- Chapter 10. Analysis and Focus Group Transcript (Ramona Maile Cutri, Erin Feinauer Whiting, & Juanjo Mena).

最近チェックした商品