Multilingual Approach to Diversity in Education (MADE) : A Methodology for Linguistically and Culturally Diverse Classrooms (2023)

個数:

Multilingual Approach to Diversity in Education (MADE) : A Methodology for Linguistically and Culturally Diverse Classrooms (2023)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 304 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783031173349
  • DDC分類 370.117

Full Description

This book introduces the Multilingual Approach to Diversity in Education (MADE), a framework that provides an extensive, holistic instrument with research-based teacher indicators for teachers, teacher educators, and administrators to deliver optimal education to multilingual learners in a range of contexts. The authors introduce and provide a theoretical and research-based rationale for the MADE, presenting in turn each of its seven indicators, situating them within current research and theory in multilingualism and education, and providing specific examples of classroom applications. This book will be of interest to academics, teacher educators, pre-service and practicing teachers, and graduate students interested in teaching and researching multilingual learners.

Contents

Chapter 1: The multilingual turn in language education.- Chapter 2: Multilingual Approach to Diversity in Education (MADE): An overview.- Chapter 3: Classrooms as multilingual spaces.- Chapter 4: Developing and using teaching materials.- Chapter 5: Interaction and grouping configurations.- Chapter 6: Language and culture attitudes.- Chapter 7: Metacognition and metalinguistic awareness.- Chapter 8: Multiliteracy.- Chapter 9: Teacher and learner language use.- Chapter 10: Instructional design with MADE.- Chapter 11: Assessment of teaching and learning with MADE.- Chapter 12: MADE in teacher education and professional development.

最近チェックした商品