Modern Industrial Services : A Cookbook for Design, Delivery, and Management (Springer Texts in Business and Economics) (2022)

個数:

Modern Industrial Services : A Cookbook for Design, Delivery, and Management (Springer Texts in Business and Economics) (2022)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 202 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783030805135
  • DDC分類 338.47

Full Description

This open access book is an outcome of several years of research, practice, and teaching experience of the authors on the challenges that underpin the successful switch to services for manufacturing firms. Ideal for a student as well as a practitioner, the book describes the industrial services ecosystem, the barriers and challenges, and a roadmap for building service excellence. Curated cases are used to describe the current approaches in practice to overcome the barriers. The book also provides several tools, each with a short introduction, that the authors have used successfully in projects to help overcome the servitization barriers. Many of these tools are from management, design thinking, or service design. The service excellence roadmap is based on the development methodology and helps current and future business leaders to create their own individual roadmaps.

Contents

1. Understanding the Barriers That Slow Firms Shifting from Products to Services.- 2. Overcoming the Barriers to Service Excellence.- 3. Methods and Tools for Overcoming the Barriers to Servitization and Service Excellence.

最近チェックした商品