統合型マーケティング・コミュニケーション(第2版)<br>Integrated Marketing Communications : A Global Brand-Driven Approach (2ND)

個数:

統合型マーケティング・コミュニケーション(第2版)
Integrated Marketing Communications : A Global Brand-Driven Approach (2ND)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 374 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783030764159

Full Description

Integrated Marketing Communications: A Global Brand-Driven Approach, 2nd edition presents an integrated and global framework to marketing communications, delivered in a highly readable, cohesive and succinct manner. Co-written by the internationally acclaimed leading experts in the field, Philip Kitchen & Marwa Tourky, this core text explores the best ways to communicate effectively both in the present and in the future. Taking a rigorous approach, the textbook provides a critical overview to the modern communications issues found in industry and society today.

It offers a concise, stimulating approach in its coverage of IMC and combines insightful knowledge of trends in the global marketplace, consumer and stakeholder issues with wider adoption of a consumer-driven perspective, as well as a roadmap through the bewildering maze of marketing communications. Comprehensively updated and revised throughout to take into account recent industry developments, this new edition also offers a plan for brand building post-pandemic. 

This textbook is ideal for upper-level undergraduates and post-graduate students who would benefit from insightful knowledge of key trends and sharp insights into the important theories and considerations around marketing communications and IMC.

Contents

1. Introduction to Communicating Globally: An Integrated Marketing Approach.- 2. Transitioning in the Marketplaces and -spaces of 2020 and Beyond.- 3. The Global Marketplace.- 4. How Marketing Communication Works.- 5. Integrated Communication or Integrated Marketing Communication.- 6. Developing Integrated Global Marketing Communication Programs.- 7. Implementing the IGMC Strategy.- 8. Creative Execution: Gaining and Retaining Customers and Influencing Stakeholders.- 9. IGMC Drivers and Agency Interaction.- 10. Investments and Measurements: The Quest for the Holy Grail.- 11. The Way Forward: Overcoming Barriers with IGMC Solutions.- 12. Case Studies.- 13. ROCI Investment and Measurement Process: A Worked Example

最近チェックした商品