Content and Language Integrated Learning in Monolingual Settings : New Insights from the Spanish Context (Multilingual Education) (2021)

個数:

Content and Language Integrated Learning in Monolingual Settings : New Insights from the Spanish Context (Multilingual Education) (2021)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 192 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783030683313
  • DDC分類 428.2461

Full Description

This book offers new empirical insights into the current state of Content and Language Integrated Learning (CLIL) characterisation (through an innovative proposal to link CLIL to English as a Lingua Franca), implementation (via observation protocols and SWOT analyses), and research (by examining the effects of CLIL on the L1, foreign language, key competences, and content subjects taught through English). The book provides a state of the art of the CLIL arena, identifies the chief challenges that need to be addressed  and signposts possible ways of overcoming these in order to continue advancing smoothly into the next decade of CLIL development. This book will be of interest to researchers, policy-makers, educational authorities, and practitioners as it will assist them in making informed decisions about how to characterise, implement, and investigate CLIL in the bi- and plurilingual programs that are more frequently introduced in monolingual contexts.   

Contents

Chapter 1. Introduction to the Issue: New Insights into CLIL Characterization, Implementation, and Training.- Chapter 2. Characterizing Representative CLIL Practices: An Andalusian Case Study.- Chapter 3. Stakeholder Perspectives on CLIL Implementation: Evidence from a Large-scale Program Evaluation.- Chapter 4. Investigating the Effects of CLIL on Language Attainment: Instrument Design and Validation.- Chapter 5. The Effects of CLIL on L1 Competence Development.- Chapter 6. The Impact of CLIL on L2 Grammar and Vocabulary.- Chapter 7. The Impact of CLIL on L2 Oral Comprehension and Production: A Longitudinal Study.- Chapter 8. The Effects of CLIL on L2 Written Comprehension and Production.- Chapter 9. The Effects of CLIL on Subject Matter Learning: The Case of Science in Primary and Secondary Education.- Chapter 10. Teacher Training for CLIL: Are We there Yet?.- Chapter 11. Final Commentary: Future Challenges and Ways Forward for CLIL Characterization, Implementation, and Training.

最近チェックした商品