Interdisciplinary Team Teaching : A Collaborative Study of High-Impact Practices

個数:

Interdisciplinary Team Teaching : A Collaborative Study of High-Impact Practices

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 154 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783030563011

Full Description

This book explores the community of practice at New York City College of Technology engaged in interdisciplinary team teaching. Professors report on their high-impact practices when they combine the assets of different disciplines. Chapters feature examples of the innovative curriculum resulting from a true interdisciplinary system, including place-based learning. The book also discusses questions of validity and measuring the influence of high-impact practice within interdisciplinary co-teaching.

Contents

1. The Art and Science of Interdisciplinary Connections: A Look at Dental and Dental Hygiene Education.- 2. Demystifying the Kitchen: A Collaborative Interdisciplinary Study of Science in the Kitchen.- 3. Place-Based Learning as a High-Impact Educational Practice.- 4. Learning Places: Place-Based Learning in an Interdisciplinary Approach to Undergraduate Research.- 5. Using Monuments to Teach About Racism, Colonialism, and Sexism.- 6. Deconstructing the Heritage of Imperialism Toward Life-Long Learning: High-Impact Practices That Further Student Self-Actualization and Social Justice Analyses.- 7. A Psychologist's Perspective for Coordinating Interdisciplinary Courses.

最近チェックした商品