The First Five Years of Teaching Mathematics (FIRSTMATH) : Concepts, Methods and Strategies for Comparative International Research

個数:
電子版価格
¥9,567
  • 電子版あり

The First Five Years of Teaching Mathematics (FIRSTMATH) : Concepts, Methods and Strategies for Comparative International Research

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 151 p.
  • 商品コード 9783030440466

Full Description

This book reports on an innovative study into the first five years of mathematics teaching: FIRSTMATH. For the first time, the study has developed a viable methodology to analyze the knowledge, skills, and dispositions of beginning mathematics teachers as well as instruments to explore the contexts where they work. The book provides a step by step account of this exploratory (proof-of-concept) research study, using a comparative and international approach, and introduces readers to the challenges entailed.
The FIRSTMATH study promises the development of methods and strategies to make it possible for teacher educators and future teachers to examine (and improve on) their own practices in an important STEM area. 

Contents

Chapter 1. The FIRSTMATH Study: Concepts, Methods, and Strategies for Comparative International Research.- Chapter 2. Design and Development of International Sampling Procedures for FIRSTMATH: Challenges and Solutions.- Chapter 3. The FIRSTMATH Validity Framework.- Chapter 4. Design and Development of International Mathematics Assessments for Teachers and Pupils in FIRSTMATH.- Chapter 5. Design and Development of International Context Questionnaires for Teachers and Pupils in FIRSTMATH.- Chapter 6. Design and Development of an International Mathematics-Focused Observation Protocol in FIRSTMATH.- Chapter 7. Modeling Pupil and Teacher Interactions as they Pursue Instructional Goals: the FIRSTMATH Alternative to VAM.- Chapter 8. FIRSTMATH Lessons Learned and Future Directions.

最近チェックした商品