Think Like a Marketer, Train Like an L&D Pro : Strategies to Ignite Learning

個数:

Think Like a Marketer, Train Like an L&D Pro : Strategies to Ignite Learning

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 240 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781960231192

Full Description

Use Marketing Strategies to Captivate and Persuade Your Audience

At first glance, marketing and L&D may seem like an unlikely combination. But on closer inspection, both fields share two core goals: getting people's attention and influencing their behavior. Marketing involves captivating, persuading, and creating value—all of which are key to learning design. When done well, learning design grabs participants' attention like a great marketing campaign and engages them emotionally and intellectually to make learning stick. In this innovative volume, marketing and L&D experts Bianca Baumann and Mike Taylor ask: How can L&D pros make learning programs more effective by thinking like expert marketers?

To answer that question, Baumann and Taylor explore the potential of marketing-inspired L&D. You'll discover:

What makes marketing so persuasive and how to apply it to learning
How to craft magnetic learner personas and journeys to pull people in
Tactics for writing and designing content to capture attention
Digital tools and automation strategies to multiply your effectiveness
Ways to measure and optimize for maximum results

Whether you're new to learning design or a seasoned pro, this practical guide will transform how you create and deliver training. Get ready to boost engagement, improve retention, and deliver learning experiences that truly resonate.

Contents

Preface

Introduction: The Power of Marketing for Learning and Development

Chapter 1. Design Learning for the Way People Think

Chapter 2. Create Learner Personas That Inspire

Chapter 3. Map Learner Journeys From Awareness to Action

Chapter 4. Maximize Learning With an Effective Content Strategy

Chapter 5. Captivate Learners With Writing That Clicks!

Chapter 6. Leverage Visuals for Maximum Impact

Chapter 7. Execute a Successful Learning Campaign

Chapter 8. Level Up Learning With Marketing Technology

Chapter 9. Measure the Impact of Your Efforts

Conclusion: Small Steps, Big Impact

Recommended Resources for Deeper Learning

最近チェックした商品