Modernizing the College Curriculum in American Higher Education : The Case for Transcultural Triangularity

個数:

Modernizing the College Curriculum in American Higher Education : The Case for Transcultural Triangularity

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 264 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781933146362
  • DDC分類 371.829

Full Description

As recognized by Schmidt(2005)and Dumas-Hines et al (2001)many institutions of higher learning are facing the challenges of finding ways to diversify their campuses. This work by leading minority educators aims to answer the challenge by creating philosophical statements that reflect a national consensus, setting goals to diversify students and faculty, examining best practices, and implementing activities and action plans. The authors discuss how both historically majority and minority institutions need to broaden and deepen their efforts. Attention is paid to Latino/ Asian-Pacific Islander faculty and student populations and motivations. Action plans that emphasize incentives and transnational and global realities are discussed.

最近チェックした商品