Pay Per Click Marketing : Best Practice Strategies to Win New Customers Using Google AdWords and PPC (101 Guide Series)

個数:

Pay Per Click Marketing : Best Practice Strategies to Win New Customers Using Google AdWords and PPC (101 Guide Series)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 58 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781907603020
  • DDC分類 658.872

Full Description


Looking for a way to bring genuine, potential customers to your website? And only pay for results? By following the tips in this guide you can learn how to use the power of pay per click to multiply your sales overnight. Discover how to construct magnetic ads that draw in paying customers at the lowest possible cost per click. Learn how to find keywords that others have missed, how search engines score your campaign, and discover the latest PPC developments before your competitors. Packed with bite-sized tips, the Marketers Checklist Series offer practical advice that can help improve your website, today. Find out how Google AdWords, Yahoo! and Microsoft can get your business in front of a global audience.

Contents

Introduction to PPC Getting Started with PPC Preparing Your Campaign Structuring Your Campaign Advanced Keyword Usage Running Your Campaign Bids & Budgets Maximising Sales and Conversions The Importance of Quality Score Brands & Search Testing Your Way to Success Reports & Tracking Getting Your Ads in Front of a Wider Audience What's Next in PPC? Where To Go From Here

最近チェックした商品