Know Me to Teach Me : Differentiated discipline for those recovering from Adverse Childhood Experiences

個数:

Know Me to Teach Me : Differentiated discipline for those recovering from Adverse Childhood Experiences

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 320 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781903269404
  • DDC分類 371.7

Full Description

Many educators are now recognising how significant
alternative ways of thinking in the classroom are for
optimising engagement and learning. Louise explores
how to facilitate quality moments of relationship with
children and young people that genuinely reach them,
where they are, recognising the impact of trauma on
their emotional state, mental functioning and ability, or
lack of it, to trust the adults. She helps identify the
best way to work in practical terms so that we can teach curriculum as
well as healthy behaviours.
Honouring biology by building on Perry's (2006) neuro
-developmental sequence, Louise provides numerous
creative ways of being and doing for those wanting to
ensure school is as inclusive as it can be.

最近チェックした商品