What about Me? : Inclusive Strategies to Support Pupils with Attachment Difficulties Make it through the School Day

個数:

What about Me? : Inclusive Strategies to Support Pupils with Attachment Difficulties Make it through the School Day

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 256 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781903269183
  • DDC分類 371.94

Full Description

What would a genuinely supportive school day look like in real practice, for children who have experienced attachment difficulties and developmental vulnerability? What are the core features of an attachment-friendly school? How can we promote inclusion and positively affect learning outcomes amongst pupils in need, at risk, in care and adopted? Loiuse Bomber, teacher, therapist, trainer and author of the critically acclaimed number one selling book on behavioural difficulties Inside I'm Hurting, draws on her extensive experience in working with these children and young people. The book is full of practical ideas that can easily be integrated into the busy-ness of everyday school life. Complicated methods and procedures are unnecessary - the good news is that genuine relationship will provide children and adolescents who have experienced relational traumas and losses with the core support they need.

Contents

A practical resource for teachers, psychologists, parents, Sure Start and nursery staff, governors, eduvcational; policy makers, counsellors, SENCOs and school support staff.

最近チェックした商品