アインデンティティの危機:21世紀の高等教育<br>Identity Crisis : Teaching in Higher Education in the 21st Century

個数:

アインデンティティの危機:21世紀の高等教育
Identity Crisis : Teaching in Higher Education in the 21st Century

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 157 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781858564678
  • DDC分類 378

基本説明

Focuses on the responsibilities of the 21st century academic, it will be of much interest to service providers and administrators in HE, and also to teachers.

Full Description


Higher education managers, administrators and academics live in a world seemingly directed by league tables, targets, widening participation, competition at regional, national and international levels, student loans, variable fees, technology renewal and an ever increasing staff-student ratio. This book offers a counter to these external pressures, providing readers with an understanding of the context in which academic work is undertaken and practical guidance for those trying to make sense of their place in the HE world. Although it focuses on the responsibilities of the 21st century academic, it is also for service providers and administrators in HE. It aims to reinvigorate the practice of established employees as well as to enthuse staff who are new to HE.

Contents

Part 1 1.1 The new universities 1.2. The new students 1.3 The new market Part 2 2.1 What do they expect of me ? 2.2 How do I design new courses? 2.3 How do I support student learning? 2.4 How do I know that it works? 2.5 What can I do next?

最近チェックした商品