Support for Learning Differences in Higher Education : The Essential Practitioners' Manual

個数:

Support for Learning Differences in Higher Education : The Essential Practitioners' Manual

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 256 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781858564111
  • DDC分類 378

Full Description


Specialist teacher assessors work in all sectors of education. As key personnel in higher education institutions, they are responsible for conducting essential diagnostic psychometric assessments for students. The government has identified procedures for assessing and identifying students in higher education with specific learning difficulties and this book shows how to implement them.The book is a practitioners' guide for specialist teachers working with SpLD students in higher education institutions and is the key text for the practitioners' certificate introduced in 2006. It provides practical guidance to aid specialist tutors who are assessing and supporting students in all academic fields; formats for assessments to help tutors comply with the new regulations; and, guidance on reasonable adjustments for students which do not compromise academic standards.This manual is essential for SpLD managers, for professionals who wish to update their skills so they can support HE students, and for all teachers involved in advanced training.

Contents

CONTENTSlearning in the HE context; 3. Training and the Specialist Dyslexia Teacher; 4. The identification process; 5. Elements of assessment; 6. The assessment process; 7. Writing the report; 8. Reasonable adjustments: Recommendations for support; 9. Supporting students on their courses; 10. Supporting students' written work; 11. Supporting subject-specific work; 12. Supporting students on placement and fieldwork; 13. Setting up a support service; References; Index.

最近チェックした商品