Behaviour Management with Young Children: Crucial First Steps with Children 3-7 years

個数:

Behaviour Management with Young Children: Crucial First Steps with Children 3-7 years

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 176 p.
  • 商品コード 9781847873644
  • DDC分類 371.1024

Full Description


Written by Behaviour Management expert, Bill Rogers and his daughter, Early Years teacher, Elizabeth MacPherson, this will be an essential book for all Early Years students, infant teachers, support staff and school leaders.This book explores behaviour management in the crucial early years of schooling in an accessible and practical way. The authors emphasise the establishment phase of a teacher's relationship with a new class.The essential skills are explored in detail through a wide range of case studies. The authors cover all the major topics such as:- challenging student behaviour- positive discipline practice- behaviour recovery practice- helping students with special behaviour needs- how colleague support can help our day-to-day teaching- how to set up and maintain a whole-class behaviour agreement.

Contents

The Critical First Days and First Week Transition to On-Task Learning TimeDeveloping a Whole-Class Student Behaviour AgreementDeveloping a Teacher Management PlanHelping Students Manage Their BehaviourChildren with Special Behaviour NeedsWorking with Parents Using the Classroom Behaviour Agreement

最近チェックした商品