The Role of Gamification in Software Development Lifecycle

個数:

The Role of Gamification in Software Development Lifecycle

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 144 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781839628627

Full Description

Increasing user awareness in various information and communication technology (ICT) activities is one of the most challenging tasks for organizations. One popular way to engage users in various domains is gamification, which is the use of game elements and digital game design techniques in non-game applications. By using game elements, applications become more attractive and provide benefits such as increased user activity and sociability, quality, and productivity of actions. Gamification is introduced in various stages of the software development lifecycle starting with the first phase of eliciting requirements to the final phases of testing and evaluation of the system to be. In parallel, the introduction of game elements in non-games raises a number of security and privacy issues. This book presents innovative research efforts and technical solutions related to gamification and improving user engagement in all stages of the development process.

最近チェックした商品