Misunderstood, Misinterpreted and Mismanaged : Voices of Students marginalised in a Secondary School (2021. XX, 330 S. 15 Abb. 229 mm)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Misunderstood, Misinterpreted and Mismanaged : Voices of Students marginalised in a Secondary School (2021. XX, 330 S. 15 Abb. 229 mm)

  • ウェブストア価格 ¥15,386(本体¥13,988)
  • PETER LANG(2021発売)
  • 外貨定価 EUR 58.80
  • クリスマスポイント2倍キャンペーン(~12/25)
  • ポイント 278pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • ウェブストア価格 ¥13,792(本体¥12,539)
  • PETER LANG(2021発売)
  • 外貨定価 US$ 62.80
  • クリスマスポイント2倍キャンペーン(~12/25)
  • ポイント 250pt
  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 330 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781789975611

Full Description

This ethnography gives a voice to a small group of students who are required to spend time in a school withdrawal-unit away from the mainstream classroom setting, most commonly following a period of sustained low-level disruption; students who all too often feel that their voice is not heard. What emerges through the telling of their lived experiences, is the breadth and diversity of ways - from the blatant to the inadvertent, the miniscule to the looming, the inter-personal to the structural - through which they make sense of their tangled, intricate, oftentimes deeply-individual marginalisation, as they navigate schooling day-by-day. Structural issues of transition, ability groups and pathways are seen to fuel marginalisation, as are aspects of classroom practice, such as behaviour management policy enactment or the choice of pedagogical approach. Teacher-student relationships matter hugely, as does being known, respected and understood. Individual factors also play a role, with special educational needs, mental health concerns and family breakdown, all feeding into engagement and attitudes to school. Taking the experiences of these students seriously, the analysis shows that what is actually needed to tackle the assorted, messy, multi-dimensional nature of such lived marginalisation, is a radically comprehensive education system structure, with the social at its heart, where critical pedagogy is embedded classroom practice.

Contents

CONTENTS: Motivation: Educational Inequality Is Still on the Rise Accompanied by Increased Instances of Marginalisation - The Study and Methodology - Transition: Going from Big Fish to Little Fish - Sets, Selections and Separations - The Effective Classroom: Likes and Dislikes - Barriers to Learning and How They Are Occasionally Overcome - Towards Tackling Marginalisation.