Design for Business : Volume 3

個数:

Design for Business : Volume 3

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 228 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781783205431
  • DDC分類 658.827

Full Description

This collection continues the successful Design for Business series, gathering work by scholars, researchers, and professionals that aim to raise awareness of design as a strategic business resource by consolidating it with other divergent, yet highly influential fields. Volume 3 covers such topics as the branding of a nation, care for the aging, public transportation, airports, workplace interiors, manufacturing, economic competitiveness, and public funding for new product development. First presented at the Design for Business research conference in Melbourne, Australia, the contributions assembled here will together keep pushing the interaction of design and business forward in productive, innovative ways.

Contents

Preface, Kristin McCourtie

Foreword, George Cairns

The role of Design in Business, Gjoko Muratovski

Models of design: Envisioning a future design education, Ken Friedman

Are you on board? The role of design-led innovation in strengthening key partnerships within an Australian airport, Rebecca Price, Cara Wrigley and Alexander Dreiling

Publicly funded design support for small and medium manufacturers: How it might be best managed, James Woudhuysen and Peter Ford

Understanding, utilizing and valuing design tools in business, Rohan Doherty, Cara Wrigley and Judy Matthews

New Zealand's nation brand and its impact on exporting businesses, Eden Potter and Raul Sarrot

Design for competitive advantage in capital goods, Robbie Napper

Insights from Scotland's first design-led innovation program for SMEs to enhance economic competitiveness and design leadership, Catherine Docherty and Jill MacBryde

Applying design-led innovation in a not-for-profit aged care provider to create shared value, Erez Nusem, Aimee Defries and Cara Wrigley

Is the interior design of your workplace honing or blunting your competitive edge?, Kellee Frith

Gamification in design - A conversation with Søren Ingomar Petersen, Gjoko Muratovski

 

最近チェックした商品