Business Relationship Manager : Careers in IT service management (Bcs Guides to It Roles)

個数:

Business Relationship Manager : Careers in IT service management (Bcs Guides to It Roles)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 190 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781780172507
  • DDC分類 004.0688

Full Description

Business relationship management (BRM) is central to all aspects of an organisation's interaction with existing and potential customers. It is crucial for building and maintaining strong relationships between a service provider and customer. This highly accessible book gives an excellent introduction to the role of a BRM manager, covering areas such as purpose, required skills, responsibilities, interface and career progression as well as tools, standards and frameworks related to the role.

Contents

1. INTRODUCTION

2. INTRODUCTION TO BUSINESS RELATIONSHIP MANAGEMENT

3. THE BUSINESS RELATIONSHIP MANAGER

Goals and objectives

BRM responsibilities

Skills, competencies and knowledge

Interfaces and dependencies

4. TOOLS, METHODS AND TECHNIQUES

Standards

Good practice frameworks, procedures and processes

Tools and information

Metrics and performance

5. CAREER PROGRESSION AND RELATED ROLES

Origins

Continuing professional development (CPD)

Career progression - where next?

6. A WEEK IN THE LIFE OF A BRM - A CASE STUDY

Context

A week in the life 

最近チェックした商品