OSMOS Magazine: Issue 24

個数:

OSMOS Magazine: Issue 24

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 96 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781734555721
  • DDC分類 770

Full Description

New writings from Stephanie Snyder, Kate Fowle, Geoffrey Batchen and more on photo cultures past and present

The latest issue of OSMOS features a cover by Catherine DeLattre; an essay by contributing editor Tom McDonough on artist Alfredo Jaar; Stephanie Synder on photographer Liza Ryan; Christian Rattemeyer on Zagreb-based conceptual artist David Maljkovic; an essay by Kate Fowle on Sherrill Roland; a portfolio by artist Roscoe Thicke; Maria Ines Plaza Lazo on Berlin-based performance and video artist Leila Hekmat; an essay by writer Geoffrey Batchen on A New Power: Photography and Britain 1800-1850 at the Bodleian Library, Oxford; a feature by Christian Oldham on renowned avant-garde Ikebana master Kosen Ohtsubo; and a text by Tim Walsh on the previous issue's cover artist James Barth, whose self-portraits use avatars as a means to explore their transgendered identity and representation. Through painting and 3D modeling, Barth's works combine photography, painting, science fiction, cinematic language and poetic gestures.

最近チェックした商品