Districts That Succeed : Breaking the Correlation between Race, Poverty, and Achievement (Library Binding)

個数:

Districts That Succeed : Breaking the Correlation between Race, Poverty, and Achievement (Library Binding)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 192 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781682536278
  • DDC分類 371.2070973

Full Description

In Districts That Succeed, long-time education writer Karin Chenoweth turns her attention from effective schools to effective districts. Leveraging new, cutting-edge national research on district performance as well as in-depth reporting, Chenoweth profiles five districts that have successfully broken the correlation between race, poverty, and achievement.

Focusing on high performing or rapidly improving districts that serve children of color and children from low-income backgrounds, the book explores the common elements that have led to the districts' successes, including leadership, processes, and systems. Districts That Succeed reveals that helping more students achieve is not a matter of adopting a program or practice. Rather, it requires developing a district-wide culture where all adults feel responsible for the academic well-being of students and adopt systems and processes that support that culture.

Chenoweth explores how districts, from urban Chicago, Illinois to suburban Seaford, Delaware, have organized themselves to look at data to guide improvement. Her research highlights the essential role of districts in closing achievement gaps and illustrates how successful outliers can serve as resources for other districts.

With important lessons for district leaders and policy makers alike, Chenoweth offers the hard-won wisdom of educators who understand the power of schools to, as one superintendent says, "change the path of poverty."

最近チェックした商品