The Every Student Succeeds Act : What It Means for Schools, Systems, and States (Educational Innovations Series)

個数:

The Every Student Succeeds Act : What It Means for Schools, Systems, and States (Educational Innovations Series)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 256 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781682530122
  • DDC分類 379.1580973

Full Description

In this foundational book, Frederick M. Hess and Max Eden bring together a cross-section of respected academics and journalists to examine key aspects of the Every Student Succeeds Act (ESSA).

This volume provides a thematic and in-depth analysis of the central provisions of this landmark legislation, presenting a range of perspectives. The contributors—leading researchers, policy analysts, and journalists—explore the conflicts and compromises that shaped the emerging law, outline its core provisions, and trace its implications for urban districts, states, and the federal government. Complementing these descriptions are chapters presenting opposing viewpoints on the law's merits and its implications for future reform efforts.

Enacted in December 2015, ESSA represents a major shift of the federal role in education, and its provisions touch on almost every aspect of education policy. Yet it arrived in something of a whirlwind, and scholars, advocates, and policy makers are struggling to make sense of this new act. By bringing together leading thinkers to make sense of this important law, The Every Student Succeeds Act provides a solid foundation for scholars, advocates, and policy makers as they begin to navigate a new era in education policy.

Contributors: Chad Aldeman; Charles Barone; Cynthia G. Brown; Michael Casserly; Chester E. Finn, Jr; Jeffrey R. Henig; David M. Houston; Alyson Klein; Ashley Jochim; Melissa Arnold Lyon; Patrick McGuinn; Arnold F. Shober; Martin West.

最近チェックした商品