Supporting Emergent Multilingual Learners in Science : Grades 7-12

個数:

Supporting Emergent Multilingual Learners in Science : Grades 7-12

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 165 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781681404813
  • DDC分類 507.12

Full Description

Here's the resource you need to combine middle and high school science content with down-to-earth help for emergent multilingual learners—students learning science as well as English. Based on solid research findings, this book shows you how to put into practice the 5R Instructional Model: Replace, Reveal, Repeat, Reposition, and Reload. The model provides a framework for creating instructional strategies that offer authentic language-learning opportunities within your inquiry-based science classroom.

Supporting Emergent Multilingual Learners in Science starts with useful context about the need for a special approach to integrating science and language. Then it moves from theory to practice by focusing on each of the five Rs and showing how they play out in particular scenarios. Finally, a chapter called "Voices From Teachers" lets you learn from colleagues who've used the 5R model as a tool to develop science lessons in actual classrooms. The authors of Supporting Emergent Multilingual Learners in Science have diverse backgrounds in science, mathematics, and bilingual education. Drawing on the overlap they've discovered among these areas, they show how you can reduce conflicts and enhance connections between inquiry teaching and language instruction.

最近チェックした商品