Middle Grades Research Journal Vol 11 Issue 1 (Middle Grades Research Journal)

個数:

Middle Grades Research Journal Vol 11 Issue 1 (Middle Grades Research Journal)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 108 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781681239071

Full Description

Middle Grades Research Journal (MGRJ) is a refereed, peer reviewed journal that publishes original studies providing both empirical and theoretical frameworks that focus on middle grades education. A variety of articles are published quarterly in March, June, September, and December of each volume year.

Contents

Preface; Larry G. Daniel.

Chapter 1. The Impact of Middle School Connectedness on Future High School Outcomes in a Black American Sample; Sara Tomek, Anneliese C. Bolland, Lisa M. Hooper, Shannon Hitchcock, and John M. Bolland.

Chapter 2. Reform-Oriented Collaborative Inquiry as a Pedagogy for Student Teaching in Middle School; Jessica DeMink-Carthew.

Chapter 3. Associations of Teacher Autonomy Support and Structure With Young Adolescents' Motivation, Engagement, Belonging, and Achievement; Sarah M. Kiefer and Sarah Pennington.

Chapter 4. Middle-School Teachers' Enacted Beliefs: Negotiating the Nonnegotiables of High-Stakes Accountability Policies; Christy Maranda Howard and Samuel Miller.

Chapter 5. Disciplinary Literacy in the Middle School: Exploring Pedagogical Tensions; Abbey C. K. Graham, Shea N. Kerkhoff, and Hiller A. Spires.

Chapter 6. Using a Personal Learning Framework to Transform Middle Grades Teaching Practice; James Nagle and Don Taylor.

最近チェックした商品