Middle Grades Research Journal Vol 10 Issue 3 (Middle Grades Research Journal)

個数:

Middle Grades Research Journal Vol 10 Issue 3 (Middle Grades Research Journal)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 110 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781681234267

Full Description

Middle Grades Research Journal (MGRJ) is a refereed, peer reviewed journal that publishes original studies providing both empirical and theoretical frameworks that focus on middle grades education. A variety of articles are published quarterly in March, June, September, and December of each volume year.

Contents

Preface, Frances R. Spielhagen.

Chapter 1. Exploring 8th Grade Minority and Female Students' Statistical Literacy Skills Using TIMSS: Do Differences Exist?, Jamie D. Mills.

Chapter 2. Strengthening Academic Vocabulary with Word Generation® Helps Sixth Grade Students Improve Reading Comprehension, Kouider Mokhtari & Justin Velten.

Chapter 3. Scaffolding the Persuasive Writing of Middle School Students, Joseph R. Boyle & Annemarie H. Hindman.

Chapter 4. Middle Grades Teachers' Use of Motivational Practices to Support Their Visions and Identities as Middle Grades Educators, Amanda Wall & Samuel D. Miller.

Chapter 5. Examining Cognitive Predictors of Academic Cheating Among Urban Middle School Students: The Role of Home School Dissonance, Kenneth M. Tyler.