Middle Grades Research Journal Vol 10 Issue 2 (Middle Grades Research Journal)

個数:

Middle Grades Research Journal Vol 10 Issue 2 (Middle Grades Research Journal)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 100 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781681233109

Full Description

Middle Grades Research Journal (MGRJ) is a refereed, peer reviewed journal that publishes original studies providing both empirical and theoretical frameworks that focus on middle grades education. A variety of articles are published quarterly in March, June, September, and December of each volume year.

Contents

Chapter 1. Preface, Frances R. Spielhagen.

Chapter 2. Students' Perceptions of Reading and Learning in Social Studies: A Multimethod Approach, Jori S. Beck, Michelle M. Buehl, and Ana Taboada Barber.

Chapter 3. Exploring Teacher Effects for Mindset Intervention Outcomes in Seventh-Grade Science Classes, Jennifer A. Schmidt, Lee Shumow, and Hayal Kackar-Cam.

Chapter 4. Benefits Beyond Achievement? A Comparison of Academic Attitudes and School Satisfaction for Adolescent Girls in Single-Gender and Coeducational Classrooms, Laura C. Hart.

Chapter 5. Teachers' Evaluations and Use of Web-Based Curriculum Resources to Support Their Teaching of the Common Core State Standards for Mathematics, Corey Webel, Erin E. Krupa, and Jason McManus.

Chapter 6. Effects of the Three-Block Model of Universal Design for Learning on Early and Late Middle School Students' Engagement, Laura Sokal and Jennifer Katz.

最近チェックした商品