Opportunities and Challenges of Business 5.0 in Emerging Markets

個数:

Opportunities and Challenges of Business 5.0 in Emerging Markets

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 357 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781668464038
  • DDC分類 338.091724

Full Description

It seems that when businesses were finally understanding, implementing, and getting used to industry 4.0, the term 5.0 came about. Industry 5.0 takes human touch, innovation, and efficiency a step further in creating a turnaround strategy for corporate governance. This transformation has brought many questions to the minds of stakeholders such as when and why this happened. In order to explore the answers to these questions, further study is required to understand the prospects and challenges.

Opportunities and Challenges of Business 5.0 in Emerging Markets discusses the present state and future outlooks of Business 5.0 and aims to achieve comprehensive insights on the implications of Business 5.0 in the emerging markets. The book also provides insights to marketers, entrepreneurs, and practitioners to unravel the opportunities and mitigate the challenges in the competitive world. Covering key topics such as big data, e-commerce, and value creation, this reference work is ideal for policymakers, business owners, managers, industry professionals, researchers, scholars, practitioners, academicians, instructors, and students.

最近チェックした商品