Teaching Theology during COVID-19 in Africa : Teaching and Learning Experiences, Challenges, Negatives and Positives

個数:
  • 予約

Teaching Theology during COVID-19 in Africa : Teaching and Learning Experiences, Challenges, Negatives and Positives

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 1 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781666942057

Full Description

In unprecedented ways, the COVID-19 pandemic destabilized systems and processes that have defined human existence, epistemology, and knowledge up to now. Government responses resulted in loss of jobs, closure of businesses, and closure of educational institutions. Theological education has not been spared. COVID-19 exposed scholars of theology to new ways of teaching and learning, especially through virtual platforms. This book seeks to critically engage with the experiences of academics and students of theology and how they navigated the new teaching and learning approaches used during the lockdown period of the pandemic. What were/are the challenges, advantages, disadvantages, positives, and negatives of the whole approach as experienced by academics and their students? What teaching and learning lessons have we learned from the circumstances caused by the pandemic? How have institutions responded to the institutional closures and the protection of integrity of what is being taught, learnt and assessed across programmes in theology faculties? How are teaching and learning methodologies affected by the lockdown regulation because of COVID-19?

最近チェックした商品