Music Education in America's Public Normal Schools : Celebratory and Troubled Beginnings of Music Teacher Education

個数:
  • 予約

Music Education in America's Public Normal Schools : Celebratory and Troubled Beginnings of Music Teacher Education

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 432 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781666921717

Full Description

This book provides a history of music education and music participation in America's public normal schools (1839-1960). The collected chapters capture the beginning of music education and music engagement in many of the 213 public universities that started as normal schools. Each institution had its own identity, curricular policies, networks of stakeholders, music education coursework and collaborative-performing opportunities. The authors argue that arts education, specifically music, was part of the curriculum in the first public normal schools in America, which provided rich democratic arts experiences to its teacher-education students. Their embodied music experiences would live on to impact music teaching and learning curriculum not only in the k-12 schools where they taught, but nearly two centuries of music education in the colleges and universities from which they stem.

最近チェックした商品