英才教育におけるエビデンスに基づく実践<br>Implementing Evidence-Based Practices in Gifted Education : Professional Learning Modules on Universal Screening, Grouping, Acceleration, and Equity in Gifted Programs

個数:

英才教育におけるエビデンスに基づく実践
Implementing Evidence-Based Practices in Gifted Education : Professional Learning Modules on Universal Screening, Grouping, Acceleration, and Equity in Gifted Programs

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 330 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781646321971
  • DDC分類 371.956

Full Description

According to the Every Student Succeeds Act (ESSA), evidence-based practices are supported by rigorous research designs and demonstrate that they improve student outcomes, but the actual implementation of these practices in schools is limited. This essential guidebook assists coordinators of gifted education in implementing three evidence-based practices: universal screening, grouping, and acceleration. Each module includes an overview of research, administrative and assessment considerations, forms for implementing the practice, scripted presentation slides for educators and parents, and resources. Modules may be used by educators within a series of workshops for an entire school district, on an individual campus or for important stakeholders.

Contents

1. Introduction 2. MODULE 1: Universal Screening 3. Background Information for the Instructor 4. Professional Learning Activities 5. Resources 6. References 7. MODULE 2: Acceleration 8. Background Information for the Instructor 9. Professional Learning Activities 10. Resources 11. References 12. MODULE 3: Grouping 13. Background Information for the Instructor 14. Professional Learning Activities 15. Resources 16. References 17. MODULE 4: Change 18. Background Information for the Instructor 19. Professional Learning Activities 20. Resources 21. References 22. About the Authors

最近チェックした商品