Raymond Saunders: Post No Bills

個数:
  • 予約

Raymond Saunders: Post No Bills

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 208 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781644231654
  • DDC分類 759.13

Full Description

Discover Raymond Saunders's dynamic paintings and his extraordinary legacy as an artist and thinker in his first monograph.

Saunders's work brings together his extensive formal training with his own observations and lived experience. His assemblage-style paintings frequently begin with a monochromatic black ground elaborated with white chalk—a pointed reversal of the traditional figure-ground relationship. He subsequently adds other markings and materials, such as wallpaper, advertisements, rulers, and paintbrushes. Expressionistic swaths of paint and line drawings tangle with found objects, signs, and doors collected from his physical surroundings at home and abroad, creating unexpected visual rhymes and resonances. At once deliberately constructed and improvisatory, didactic and deeply felt, these richly built surfaces conjure a range of themes, allowing for a nuanced multiplicity of meanings.

Documenting a two-part exhibition at David Zwirner and Andrew Kreps Gallery in 2024, this publication features a conversation between curator Ebony Haynes and the Studio Museum of Harlem director Thelma Golden about Golden's multidecade engagement with Saunders's artwork and writing. A facsimile of Saunders's self-published pamphlet from 1967, Black Is a Color—his vital essay on the creative expression of the artist—is reproduced alongside new commentary by the art historian Darby English. An essay by Jarrett Earnest offers an in-depth interpretation of two of Saunders's complex chalkboard works. Also included are a previously unpublished interview from 1980 between the artist and Judith Wilson and a pivotal text from 1993 by the art historian Richard J. Powell that offers a panoramic examination of Saunders's art from 1968 to 1993, with a special focus on his iconic painting Dr. Jesus.

最近チェックした商品