Start, Stop, or Grow? : A Data-informed Approach to Academic Program Evaluation and Management

個数:

Start, Stop, or Grow? : A Data-informed Approach to Academic Program Evaluation and Management

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 176 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781642252705

Full Description

Sound evaluation of academic programs is vital. It drives the cost and affordability of higher education. These evaluations determine whether graduates are ready to work, sustain our society, and hand down our culture.

Start, Stop, or Grow? describes how to collect and interpret data on program markets and economics. It highlights common errors and how to fix them. It recognizes that program evaluation still requires judgment and recommends a process that is inclusive, data-informed, and fast enough to keep up with changes in knowledge, technology, society, and the economy.

This book gives academic leaders, trustees, and legislators a roadmap for wiser, more successful choices to ensure universities deliver the education required to advance knowledge and better our society.

Contents

Forward

Introduction

Chapter 1 - Academic Program Evaluation: Overview

Chapter 2 - Defining Your Market

Chapter 3 - Understanding Student Demand

Chapter 4 - Employment Metrics That Matter

Chapter 5 - Competitive Intensity And Market Saturation

Chapter 6 - Program Economics

Chapter 7 - Curricular Efficiency

Chapter 8 - Program Planning, Evaluation And Management

Chapter 9 - Gray Academic Program Portfolio Strategy

Conclusion

最近チェックした商品